Hangi Adrenalin Dolu Doğa Sporu Tam Senlik?


Bu doğa sporları seni yansıtıyor

Doğa, macera, keşif… Hepsi bu sporlarda birarada. Peki senin için en ideal adrenalinli doğa sporları hangileri?

  1. 1 Öncelikle cinsiyetini öğrenelim.

    1. ERKEK
    2. KADIN
  2. 2 Bu macera dolu sporu yapmak için ideal mevsim sence ne?

    Kredi
    1. Ben yaz insanıyım, sıcak sıcak...
    2. Ben kış insanıyım, şöyle serin serin...
    3. Bahar havası ideal.
  3. 3 Şimdi spora filan biraz ara verelim: Kendine bir içecek al da devam et.

    Kredi
    1. Bir kahveye hayır demem.
    2. Çay gibisi var mı ya!
    3. Biraz rahatlamak için bir kokteyl alabilirim.
    4. Şöyle meyve suyu gibi canlandırıcı bir şeyler olabilir.
    5. Su yeterli.
  4. 4 Hoşuna giden ve sende macerayı çağrıştıran bir görsel seç.

    1. 1
    2. 2
    3. 3
    4. 4
    5. 5
  5. 5 En sevdiğin rengi seçme zamanı.

    1. Beyaz
    2. Mavi
    3. Yeşil
    4. Kahverengi
    5. Hepsini aynı şekilde seviyorum!
  6. 6 Peki yaptığın bir aktiviteyi kimlerle yapmak istersin?

    Kredi
    1. Ailem yanımda olsun, çoluk çocuk filan.
    2. En yakın arkadaşım yeter bana.
    3. Bir tek sevgilim olsun.
    4. Yaptığımız aktivitenin uzmanı biri yanımda olmalı.
    5. Bir ben olayım, hep yek, hep tek!
  7. 7 Hangisi seni tanımlayan bir kelime olabilir?

    Kredi
    1. Hırslı
    2. Sakin
    3. Eğlenceli
    4. Enerjik
    5. Havalı
  8. 8 Geldik o en azılı hem de sonuncu soruya: Sence yaşamanın amacı ne olabilir?

    Kredi
    1. Sonucu ne olacaksa olsun hayallerin için çabalamak, tekrar ve tekrar...
    2. Sadece bir kere verilmiş olan bu hediyenin tadını çıkarmak.
    3. Varoluşunu düşünceler ile ölümsüz kılmak, özgün olmak.
    4. Sunulanı kabul etmeden kendi yolunu bulabilmek.
    5. Daima keşfetmek ve hep öğrenmek.

Hangi Adrenalin Dolu Doğa Sporu Tam Senlik?

Oluşturuldu
  1. Test Sonuçları

    Kayak

    Senin içinn kışın dağları kaplayan dağların beyazlığı içerisinde kaybolurken bir yandan hız kesmeden rüzgarı yüzünde hissetmek en ideali olacak. Senin gibi havalı birinden başka ne beklenirdi ki zaten?

    Sonuçları Paylaş
  2. Test Sonuçları

    Trekking ve Hiking

    Senin için huzur, doğanın içerisindeki en önemli bileşen. Ancak bu yeni keşiflerden geri kalacağın ve heyecanlar yaşamayacağın anlamına gelmiyor. Seni doğanın sakinliğinin yanı sıra sınırlarını zorlayan çetin yüzü ile de aynı anda tanıştıracak olan trekking ve hiking tam senlik!

    Sonuçları Paylaş
  3. Test Sonuçları

    Scuba Diving

    Derinlere inmek, sessizliğin içerisinde kaybolmak ve kendi kalp atışlarına, soluklarına odaklanmak... İşte bu tam senlik! Senin denemen gereken doğa sporu tüplü dalış yani scuba diving.

    Sonuçları Paylaş
  4. Test Sonuçları

    Rock Climbing

    Senin için bir hedefi gözüne kestirmek, ona ulaşmak için tek gerekli olan şey, hem de engeller ne olursa olsun. Peki bunu keskin kayaların üzerinde yükselirken denemeye ne dersin. Kaslarına kuvvet! 

    Sonuçları Paylaş
  5. Test Sonuçları

    Paraşüt

    Özgürlüğe kanat açmak ve ayaklarını yerden kesecek kadar heyecanlanmak... Paraşütle atlamak bazılarına ürkünç gelse de senin bundan büyük keyif alacağın kesin.

    Sonuçları Paylaş
Facebook Yorumları

BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!

Ağlamaklı Ağlamaklı
0
Ağlamaklı
Cici Cici
0
Cici
Beğenmedim Beğenmedim
1
Beğenmedim
Beğendim Beğendim
2
Beğendim
Haha Haha
1
Haha
Aşk Aşk
1
Aşk
Zafer Zafer
0
Zafer
Hassikomen Hassikomen
0
Hassikomen

Yorumlar 0

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Hangi Adrenalin Dolu Doğa Sporu Tam Senlik?

Bir format seç
Hikaye/Olay
Gömülü ve Görsellerle Biçimlendirilmiş Metin
Liste
Klasik Liste
Anket
Karar verme ya da görüş belirleme/oy verme
Kişisel Test
Kişisel bir şey ortaya koymayı amaçlayan sorular dizisi
Önemsiz Test
Bilgiyi kontrol etmek isteyen doğru ve yanlış cevaplı sorular dizisi
Geri Sayım
Klasik İnternet Geri sayımları
Caps
Kendi özel arka plan resminizi veya deseninizi yükleyin
Video
Youtube, Vimeo veya Vine Kodları